ارتقا شاخص های کیفی امری ضروری در موفقیت ایران تک

نصر: عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: ارتقا شاخص های کیفی در ارزیابی شرکت های صنعتی منطقه، جهت موفقیت بیش از پیش ایران تک امری ضروری است.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی همایش ایران تک، جواد علیزاده هوشیار عضو هیئت رئیسه خانه صنعت ، معدن و تجارت استان ، در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی این همایش از برگزاری این نمایش طی چهار دوره گذشته ابراز رضایت کرد و گفت : برگزاری طرح هایی چون طرح ایران تک – معرفی شرکت های برتر غرب و شمال غرب کشور- زمینه رشد و بالندگی حوزه صنعت منطقه را گسترش داده و با ایجاد فضایی رقابتی موجب خود ارزیابی بین گروه های صنعتی می شود.
وی با اشاره بر اینکه شاخص های ارزیابی در این طرح در بررسی و ارزیابی روند موفقیت گروه های صنعتی نقش بسزایی دارد، ادامه داد: شاخص های پنجگانه این طرح قطعا اثرگذاری به جایی خواهد داشت اما به نظر من هرچه شاخص های ارزیابی عملکرد گروه های صنعتی از شاخص های کمی به سوی شاخص های کیفی پیش رود، رتبه بندی شرکت های فعال در حوزه صنعتی سهل تر و پرمحتوا تر خواهد بود.
عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت استان، با بیان اینکه معرفی بنگاه های اقتصادی منطقه بر اساس شاخص های علمی تدوین شده، بر رشد و توسعه اقتصاد منطقه تاثیری جامع خواهد داشت، پیگیری گروه های صنعتی را جهت شرکت در این طرح ضروری و تداوم آن را خواستار شد.
هوشیار در پایان سخنان خود، مشارکت گروه های مردم نهاد، به ویژه اتاق بازرگانی استان را در پیشبرد اهداف ایران تک امری ملزم دانست و گفت: قطعا مشارکت گروه های مردم نهاد در پییبرد و ارتقا سطح کیفی طرح هایی این چنین بسیار مفید و مثمر ثمر خواهد بود، این طرح می تواند با مشارکت های جمعی جایگاه والایی را در سطح کشور کسب کند.
این گزارش حاکی است، پنجمین دوه شرکت های برتر غرب و شمال غرب کشور اواخر آذرماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email