تقدیر از همراهان ایران تک

نصر: پنجمین همایش طرح ایران تک با هدف معرفی برترین شرکت‌ها‌‌ و بنگاه‌‌های اقتصادی غرب و شمالغرب کشور در شش استان آذربایجان‌شرقی ، آذربایجان‌غربی ، زنجان ، اردبیل ، کرمانشاه و کردستان در روز پنجشنبه مورخ هفتم دی ماه سال جاری در محل سالن همایش‌‌های مجتمع فرهنگی – رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در پنجمین دوره طرح ایران تک، تعداد ۵۰۰ شرکت در ۲۴ گروه صنعتی بر اساس شاخص های تدوین شده در ۵ حوزه رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بین المللی، اشتغال، استفاده هوشمندانه از دارایی‌‌‌ها و کیفیت خدمات و محصولات مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت در هر گروه صنعتی ، یک شرکت که در حوزه‌ی مربوطه بهترین عملکرد را داشته است ، به عنوان شرکت برتر انتخاب گردید.

دوره پنجم طرح ایران تک از آذر ماه سال ۱۳۹۵ کلید خورد. این طرح ، که به صورت سالانه اجرا و برگزار می‌شود ، در بازه‌ای ۶ الی ۸ ماهه ، اطلاعات شرکت‌‌‌ها و واحدهای صنعتی از طریق پایش حضوری کارشناسان ایران تک جمع آوری و در ادامه تیم فنی دبیرخانه ، این اطلاعات را ارزیابی و در نهایت گزارشات جامع طرح ، تهیه و تنظیم می‌گردد.

همایشی که امسال برگزار شد، نتیجه تلاش و پشتکار کلیه همکاران دبیرخانه طرح ، مستقر در سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی و سایر نمایندگی‌‌ استان‌ها‌‌ی غرب و شمالغرب کشور و همچنین حمایت و مشارکت موثر استانداری آذربایجان شرقی و اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز بود که نقش بسزایی در برگزاری هر چه با شکوه تر این همایش داشتند. از این روی بر خود لازم می‌دانیم در همین مقال، مراتب سپاس و امتنان خود را از استاندار محترم آذربایجان شرقی و ریاست محترم اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز اعلام نمایم.

همچنین به عنوان مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی و به نمایندگی از کلیه همکاران دبیرخانه طرح ، شایسته است سپاس و قدردانی ویژه خود را از تمامی مقامات، مدیران و مسئولان استانی ، منطقه‌ای و کشوری که در طول یکسال اخیر ما را یاری فرمودند ، به شرح ذیل اعلام نماییم :

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر آل‌‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز
جناب آقای نجاتی ریاست محترم سازمان، صنعت ، معدن و تجارت استان
جناب آقای حسینی مدیر کل محترم اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان
جناب آقای دکتر بهبودی ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان
جناب آقای دکتر پزشکیان نماینده محترم مردم شریف تبریز، اسکو و اذرشهر در مجلس شورای اسلامی
جناب آقای نواداد معاون محترم مدیریت و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی
جناب آقای شهرتی‌فر معاون محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی
جناب آقای پورمهدی معاون محترم عمرانی استانداری آذربایجان شرقی
جناب آقای حسینی مدیر کل محترم امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی

یکی دیگر از ارکان برگزاری این همایش ، حضور و همراهی حامیان مالی طرح ایران تک بود که جا دارد از شرکت‌ها‌‌یی که ذیلاً اسامی ایشان اعلام گردیده، تشکر ویژه و صمیمانه اعلام نماییم :

شرکت آذربام عایق
شرکت تراکتورسازی ایران
شرکت خاک چینی ایران
سرپرستی بیمه کوثر در استان
آژانس خدمات مسافرتی فلامینگو پرواز
شرکت بنیاد بتن آذرآبادگان
شرکت همارا سیستم
شرکت کنترل افزار
شرکت مانیر
شرکت پردیس خزر
شرکت ممتاز لبن نگین

در پایان امیدواریم برگزاری پنج دوره طرح ایران تک، همراستا با رسالت سازمان مدیریت صنعتی ، توانسته باشد گامی موثر در ارتقای سطح آگاهی بنگاه‌ها‌‌ی اقتصادی و مدیران منطقه تلقی شود و گزارش‌های ارائه شده از وضعیت و جایگاه شرکت‌‌ و گروه‌‌های صنعتی ، تصویری روشن در اختیار سیاست گذاران و مدیران متولی صنعت، تولید و خدمات استان و منطقه قرار دهد.

این طرح در ادامه راه خود تلاش دارد با توسعه شاخص‌‌ ها و بهبود فرآیند ارزیابی شرکت ها‌‌ و بنگاه ها‌‌ی اقتصادی ، اطلاعات و گزارشات دقیق‌تری نیز ارائه نماید. در این میان نبایستی فراموش کنیم نیل به تمامی این اهداف بدون همراهی ، حمایت و مشارکت متولیان امر در استان و منطقه میسر نخواهد بود ، از این روی تلاش خواهیم نمود تا تعامل و مشارکت بیشتری با‌‌ کلیه دست اندرکاران داشته باشیم.

*  حمیده علیزاد اشرفی (خیرآور) – مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email