موفقیت گروه های صنعتی در ایران تک ، سرمایه ای ناملموس و درونی

نصر : عضو شورای سیاست گذاری طرح ایران تک ، گفت : موفقیت گروه های صنعتی در طرح ایران تک ، سرمایه ای ناملموس است که آثار مثبت خود را در جهت ارتقا سطح عملکرد و بهره وری نشان می دهد.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی همایش ایران تک ، دکتر عالی عضور شورای سیاست گذاری طرح ایران تک ، در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی این همایش ، از موفقیت تداوم و پایداری این طرح براز امیدواری کرد و گفت : ایران تک در آستانه پنج ساله شدن خود ، در حال تکامل است و در هر دوره بر آن است با اشتراک گذاری تجربه های گروه های موفق صنعتی با سایر گروه های فعال ، در بهره وری مثبت و افزون آن ها قش داشته باشد.
وی تاکید کرد : حضور فعالان عرصه صنعت و اقتصاد منطقه در این طرح و کسب موفقیت در آن را می توان نوعی دارایی ناملموس برای گروه های صنعتی محسوب کرد که به واسطه آن می توانند ظرفیت های خود را در شاخص های مختلف ارتقا دهند.
عالی ادامه داد : شرکت های صنعتی به واسطه شرکت در این طرح می توانند علاوه بر کسب موفقیت و معرفی شدن در منطقه ، ظرفیت های خود را تقویت و مراتب جذب مشتری را آسان تر پشت سر گذاشته و از این طریق هم منابع مالی و همچنین نیروی انسانی گروه خود را افزایش دهند.
عضو شورای سیاست گذاری طرح ایران تک ، با بیان اینکه مسیر پیشرفت و بهره وری گروه های صنعتی برتر معرفی شده در این طرح، می تواند الگو مناسبی برای گروه های تولیدی صنعت باشد ، گفت : مسیر پیشرفت و بهره وری مفید گروه های صنعت موفق می تواند ، راهکارهای مناسبی را در اختیار گروه های تولیدی و صعت قرار دهد که در بازه ی زمانی کوتاهی فعالیت خود را از دست داده اند.
عالی در پایان سخنان خود با اشاره بر موفقیت تداوم و اثرگذاری این طرح در عملکرد شرکت های صنعتی منطقه ، اظهار کرد : طرح ایران تک توانسته در پنج دوره اخیر خود اثرگذاری مثبتی را بر عملکرد گروه ها و شرکت های صنعتی منطقه داشته باشد ، چراکه هر دوره در تلاش بوده تا با ارتقا سطح شاخص های خود و مطالعه دقیق و تخصصی در انتخاب معیار ها ، رویکردی نوین را راستای اهداف خود اتخاذ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email