مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تاکید کرد: شناخت بنگاه های موفق یاری‌گر بانک ها در ارائه خدمات

نصر نیوز: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، اثرگذاری بررسی و شناخت فعالان اقتصادی موفق و بنگاههای اقتصادی مهم را زمینه ساز ارائه خدمات بانکی و حمایتهای بیشتر از آنان معرفی کرد.
به گزارش نصرنیوز، غفور اصغر رضایی در آیین اختتام سومین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه آذربایجان ضمن بیان این مطلب گفت: همکاری نهادهای مختلف در برگزاری این همایش به نفع صنعت و اقتصاد استان و کشور است و از نهادهای متولی این امر قدردانی نمود.
به گفته وی این همایش می تواند گام مهمی در راستای شکوفایی صنعتی استان بردارد و به همین جهت لازم است از سوی نهادهای مسئول با حمایت بیشتر و گسترده تری مواجه شود.
رضایی با اشاره به اهمیت این اقدام برای سیستم بانکی گفت: با مشخص شدن بنگاههای موفق و اثرگذار سیستم بانکی با دقت و کارایی بیشتری امکان ارائه خدمات را خواهد داشت و فعالان اقتصادی هم در دریافت این حمایتها روند ساده تر و مشخص تری را طی می کنند.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزایش مشارکت و شکوفایی اقتصادی را از نتایج مستقیم چنین اقداماتی معرفی کرد و افزود: با مشخص شدن ظرفیت استان و نیازسنجی فعالیت ها می توانیم بیش از پیش به توسعه کشور امیدوار باشیم.
گفتنی است سومین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه آذربایجان در سالن مجتمع پتروشیمی تبریز صبح امروز با معرفی ۳۵ شرکت برتر در حوزه های مختلف به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email