شناخت بنگاه های موفق یاری‌گر بانک ها در ارائه خدمات

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، گفت: اثرگذاری بررسی و شناخت فعالان اقتصادی موفق و بنگاههای اقتصادی مهم، زمینه ساز ارائه خدمات بانکی و حمایتهای بیشتر از آنان است.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی همایش ایران تک ، غفور اصغر رضایی در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی ایران تک ضمن تقدیر از متولیان برگزاری این طرح ، گفت: همکاری نهادهای مختلف در برگزاری این همایش به نفع صنعت و اقتصاد استان و کشور است.
وی ادامه داد : این همایش می تواند گام مهمی در راستای شکوفایی صنعتی استان بردارد و به همین جهت لازم است از سوی نهادهای مسئول با حمایت بیشتر و گسترده تری مواجه شود.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت این اقدام برای سیستم بانکی گفت: با مشخص شدن بنگاههای موفق و اثرگذار سیستم بانکی با دقت و کارایی بیشتری امکان ارائه خدمات را خواهد داشت و فعالان اقتصادی هم در دریافت این حمایت ها روند ساده تر و مشخص تری را طی می کنند.
رضایی در پایان سخنان خود افزایش مشارکت و شکوفایی اقتصادی را از نتایج مستقیم چنین اقداماتی معرفی کرد و افزود : با مشخص شدن ظرفیت استان و نیازسنجی فعالیت ها می توانیم بیش از پیش به توسعه کشور امیدوار باشیم.
این گزارش حاکی است، پنجمین دوره معرفی شرکت های برتر غرب و شمال غرب کشور اواخر آذرماه امسال در تبریز برگزار می شود.

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email