برندسازی متن اصلی تولید و صنعت

نصر: نائب رئیس اتاق بازرگانى تبریز، گفت: در عصر حاضر برندسازی متن اصلی تولید و صنعت کشورها را تشکیل می دهد.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی پنجمین دوره طرح ایران تک ، جمشید برزگر نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز در گفت و گو با ستاد از اطلاع رسانی ، تداوم دوره طرح ایران تک را در بهبود فضاى تولید و کسب و کار عاملی مثبت و موثر دانست و گفت : تداوم برگزاری طرح ایران تک معرفی شرکت های برتر صنعتی منطقه غرب و شمال غرب ایران، در چهار دوره اخیر ، موجب بهبود فضای تولید ، کسب و کار ، بهبود کیفى محصولات شده و همچنین پایدارسازى اقتصاد منطقه را پایه ریزی کرده است.

نائب رییس اتاق بازرگانى و صنایع و معادن تبریز با بیان اینکه در دنیاى کنونى صنعت ، تولید و برندسازى حرف اول را مى زند ، ادامه داد : در عصر حاضر به واسطه حاکمیت فضاى رقابتى در عرصه تولید و صنعت ، لزوم حرکت به سمت برندسازى در شرکت هاى بزرگ و موفق تولیدى کشور و منطقه شمالغرب بیش از گذشته احساس مى شود. تولیدات و برندهاى پایدار ، امروز حرف اول و نهایی را در بازار رقابت مى زنند و ما نباید از این چرخه عقب بمانیم.
وی در ادامه توجه جدى شرکت هاى تولیدى و صنعتى به موضوع برندسازى را زمینه ساز افزایش توان رقابتى و معرفى بیشتر تولیدات داخلى در بازارهاى جهانى ارزیابى کرد.
برزگر در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری از تداوم اجرای طرح ایران تک در منطقه غرب و شمال غرب کشور ، این طرح را فرصتى براى هم افزایی فعالان عرصه تولید و صنعت معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email