ایران تک فرصتی برای رقابت ، فرصتی برای هدف گذاری

نصر: نائب رئیس شواری اسلامی تبریز، گفت : گروه های صنعتی منطقه باید واقف باشند که با شرکت در طرح ایران تک ، فرصتی  مناسب را برای ارزیابی عملکرد خود در مقایسه با سایر گروه ها و همچنین فرصتی برای هدف گذاری های بلند مدت خود ، بدست می آورند.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی همایش ایران تک ، سونیا اندیش ، نائب رئیس شواری اسلامی تبریز در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی این همایش ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی گروه های صنعتی شرکت کننده در این طرح ، ایران تک را فرصتی طلائی جهت به ارمغان رساندن اهداف والای توسعه اقتصاد منطقه ای دانست.

وی در ادامه حضور فعال گروه های صنعتی را در میادین رقابتی ضروری دانست و گفت : جامعه اقتصادی کنونی بر اصل رقابت و تبلیغات تکیه کرده و به واسطه تبلیغات محصولات تولیدی به تداوم فعالیت خود می پردازد ، لذا گروه های صنعتی با فعالیت در حوزه های خود و همچنین تبلیغ محصولات به بازار های داخلی ، می تواند به روابط و بازارهای بین الملل ورود کرده و به عرضه محصولات خود بپردازد.

نائب رئیس شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه گروه های اقتصادی باید در فضاهای آشنا و همایش هایی از قبیل ایران تک ، جهت ابراز توانمندی های خود حضور یابند ، ادامه داد : گروه های اقتصادی و صنعتی باید این نکته را در نظر بگیرند که حتی اگر بهترین کیفیت را در محصولات خود داشته ، اما حضوری فعال در فضاهای رقابتی و معرفی محصولات خود در بازارهای داخلی و جهانی نداشته باشند به هیچ موفقیتی دست نخواهند یافت.

اندیش در پایان سخنان خود تاکید کرد : گروه های اقتصادی اگر برنامه های خود را براساس طرح های دانش بنیان پیش ببرند و محصولات خود را با در نظرگیری قواعد علمی بازآفرینی کنند ، قطعا ثمره ای جز جدب نیاز بازار و جلب رصایت مشتری نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email