“ایران تک” انعکاس انسجام توانمندی های درونی بنگاه های اقتصادی

نصر: مدیر علمی سازمان مدیریت صنعتی شمال غرب کشور، گفت: “ایران تک” فرصتی برای انعکاس انسجام توانمندی های درونی بنگاه های اقتصادی است.

به گزارش نصر، “مجید باقرزاده” مدیر علمی سازمان مدیریت صنعتی شمال غرب کشور در آستانه برگزاری ششمین همایش “ایران تک” طرح معرفی شرکت های برتر صنعتی غرب و شمال غرب کشور، اظهار داشت: شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به جهت رهسپاری به سوی تعالی و توسعه، نیازمند ارزیابی و سنجش هستند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و در راستای رفع و تقویت آن گام بردارند.

وی بیان کرد: ارزیابی فرصتی را برای بنگاه های اقتصادی ایجاد می کند که به واسطه آن بتوان موارد قابل بهبود در کسب و کار را شناسایی و برای پیشبرد اهداف برنامه ریزی کرد.”ایران تک” فرصتی است که زمینه تقویت قابیلت های درونی بنگاه های اقتصادی را فراهم می سازد و به دنبال آن فعالان اقتصادی را در جهت گسترش مختصات موفقیت ترغیب می سازد.

باقرزاده ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه اقتصادی کشور و منطقه تابع میزان توسعه و تولید کسب و کارهای فعال است، لذا با ارتقا سطح کیفی مدیریت سازمانی در بنگاه های اقتصادی شاهد پیشرفت های روز افزون در اقتصاد خواهیم بود به همین دلیل قرار گیری بنگاه های اقتصادی در معرض ارزیابی در ارتقا سطح کیفی مدیریت سازمانی امری مهم تلقی می شود.

وی با اشاره به اینکه “ایران تک” بستر حمایت و پشتیبانی استان ها از بنگاه های اقتصادی را فراهم می سازد، ادامه داد: به جرات می توان گفت که پیش از رویداد “ایران تک” مدل منسجمی برای ارزیابی بنگاه های اقتصاد در کشور وجود نداشت اما با حضور “ایران تک” این مدل تشکیل یافته و به ارزیابی پرداخت.

باقرزاده در پایان سخنان خود آینده “ایران تک” را همراه با گامی رو به جلو برای ارتقا سطح ارزیابی کیفی بنگاه های اقتصادی دانست و گفت: با ارتقا سطح کیفی مدل های ارزیابی در سال های گذشته قطعا شاهد رویدادهایی متفاوت و حضور گسترده بنگاه های اقتصادی در این رویداد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email