ایران تک ، مسیری موفق در ارتقا شاخص های موفقیت شرکت ها

نصر: عضو شوارای سیاست گذاری طرح ایران تک ، گفت : طرح ایران تک می تواند مسیری شگرف را برای ارتقا سطح عملکر و شاخص های موفقیت شرکت ها فراهم سازد.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی همایش ایران تک ، غلامعلی فتح آبادی عضور شورای سیاست گذاری طرح ایران تک در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی این همایش حضور گروه های صنعتی را در این رقابت ، دارایی بالفعل و اثر گذار در عملکرد آن ها عنوان کرد و گفت : حس رقابت و اینکه شخص حقیقی یا حقوقی در نظر داشته باشد که با همتایان خود مقایسه می شود ، انگیزه ی بیشتری برای شرکت و پیشرفت ایجاد می کند. به اعتقاد من ، اگر طرح ایران تک ، بتواند این حس را ایجاد کند ، انرژی های بالقوه در بین شرکت ها ، تبدیل به دارایی های بالفعل می شود ، علاوه بر این ، به برکت همین سنجش است که شرکت ها بیش از پیش به توانایی های خود واقف شده و این توانایی های نهفته را به کار می گیرند .
وی در خصوص اثر بخشی این طرح در روند کاری گروه های فعال اقتصادی و صنعتی منطقه ، بیان کرد : مقایسه ی عملکرد و توجه به این نکته که شرکت و محصولات شرکت در معرض دید تیزبین کارشناسان و مردم قرار گرفته است ، عملا به ارزیابی عملکرد ، آسیب شناسی رفتار ها و فرایند ها منجر می شود و با شناسایی نقاط ضعف ، زنجیره ی تولید ، اصلاح و بهبود می یابد .
عضو شورای سیاستگذاری طرح ایران تک با اشاره بر اینکه این طرح نقش بسزایی در الگوسازی و کسب تجربه گروه های صنعتی خواهد داشت ، اظهار کرد : تقدیر از عملکرد های موفق و تلاش هایی در مسیر کمال ، نوعی الگو سازی برای افراد و شرکت های دیگر است . طرح ایران تک  می تواند با سیال کردن شاخص ها ، در هر دوره هدایتگری بیشتری به سمت رشد شاخص های مطلوب داشته باشد .
فتح آبادی در پایان سخنان خود به برنامه های آتی این طرح اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه هر سال هم از نظر تعداد و هم از حیث وسعت حوزه ، تعداد شرکت کنندگان در همایش ، با افزایش روبرو هستیم ، می توانیم در سطح ملی نیز اثرگذار باشیم . ایجاد این باور که توانایی های ما استحقاق حضور در عرصه های بین المللی را دارد و ما می توانیم به برکت ثبات و امنیت کشور ، در وهله ی اول در کشور های منطقه و سپس سرزمین های دور ، خودی نشان بدهیم ، از جمله ی اهداف آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email