ایران تک ، محوری در راستای ارتقا کیفیت تولیدات صنعتی

نصر : رئیس اداره صنایع فلزی آذربایجان شرقی، گفت: “ایران تک” با محوریت شاخص های خود می تواند در راستای ارتقا کیفیت تولیدات صنعتی، موثر باشد.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی همایش ایران تک ، “رضا عین اله زاده” ارائه و بررسی شرکت های صنعتی براساس شاخص های پنجگانه ی ایران تک ، زمینه شناخت بیشتر از رقبا را برای گروه های صنعتی فراهم می سازد و بر ارتقا سطح عملکرد آن ها اثر گذار است.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر طرح هایی چون ایران تک تداوم داشته و در هر دوره با اتکا بر نیروهای انسانی گروه های خود، فعالیت های مجموعه را در راستای ارتقای کیفیت تولیدات خود پر ثمر سازند، شاهد رونق در بازار کاری و همچنین اقتصاد منطقه خواهند بود.

عین اله زاده با اشاره براینکه همایش ایران تک، زمینه معرفی و ارائه رزومه فعالیت را به گروه های صنعتی منطقه فراهم می سازد و از این رو موجب شناخته شدن گروه های برتر صنعتی می شود، اظهار کرد: این فرصت گروه های صنعتی منطقه را بر تلاش بیشتر و همچنین فعالیت واقع گرا وامی دارد و سبب می شود عملکردهای خود را باتوجه به شاخص های علمی که تبیین شده است، منطبق سازند.

وی با تاکید براینکه مشارکت گروه های مردم نهاد در اجرای چنین طرح هایی کمک بسزایی در تحقق اهداف توسعه صنعت منطقه خواهد داشت، ادامه داد: اتاق بازرگانی یکی از نهادهای مردمی است که با مشارکت در اجرای چنین طرح هایی علاوه بر نقش حمایتی، می تواند بر هم افزایی بین نهادهای مردمی و همچنین گروه های صنعتی تاثیر گذار باشد.

عین اله زاده در پایان با اشاره بر اینکه طرح ایران تک می تواند با استفاده از ظرفیت های انسانی و صنعتی منطقه نقش بسزایی در ایجاد فرصت برندسازی شمال غرب کشور داشته باشد، عنوان کرد: این طرح با ارائه معرفی از شرکت هایی که در این همایش حضور پیدا می کنند، این فرصت را برای دولت و همچنین سرمایه گذاران فراهم می سازد تا با آگاهی از ظرفیت های موجود برند صنعتی منطقه، زمینه گسترش این حوزه را تسهیل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email