اثرگذاری مثبت “ایران تک” بر عملکرد گروه ها و شرکت های صنعتی منطقه

نصر: مدیرعامل گروه صنعتی آرمان نصر بر اثرگذاری مثبت “ایران تک” بر عملکرد گروه ها و شرکت های صنعتی منطقه تاکید کرد.

به گزارش نصر، ” قدرت احمدزاده” مدیرعامل گروه صنعتی آرمان نصر در آستانه برگزاری ششمین همایش “ایران تک” طرح معرفی شرکت های برتر صنعتی غرب و شمال غرب کشور، اظهار داشت: حضور فعالان عرصه صنعت و اقتصاد منطقه در این طرح و کسب موفقیت در آن را می توان نوعی دارایی ناملموس برای گروه های صنعتی محسوب کرد که به واسطه آن می توانند ظرفیت های خود را در شاخص های مختلف ارتقا دهند.

وی ادامه داد: جایگاه یابی و آگاهی از رتبه خود در کنار سایر رقباء، می تواند به شرکت ها در تصمیم گیری ها و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت کمک کند. علاوه بر این نقاط قوت و ضعف شرکت ها مشخص می شود و می توانند در جهت حفظ و تقویت نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف تلاش نمایند.

مدیرعامل گروه صنعتی آرمان نصر به اهمیت حضور بنگاه های اقتصادی در این ارزیابی و میزان تاثیر آن در توسعه اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: منظور از تأثیرگذاری شرکت ها، اثر مستقیم آن ها در اقتصاد منطقه است که از طریق گردش مالی یا همان فروش و اشتغال اتفاق می افتد، با حضور بنگاه های اقتصادی در ارزیابی هایی چون ایران تک زمینه رشد و تعالی برای آن ها به وجود آمده و سبب رشد اقتصاد منطقه و کشور می شود.

احمدزاده  در پایان با اشاره بر موفقیت تداوم و اثر گذاری این طرح در عملکرد شرکت های صنعتی منطقه، اظهار داشت: طرح ایران تک توانسته در ۶ دوره اخیر خود اثرگذاری مثبتی را بر عملکرد گروه ها و شرکت های صنعتی منطقه داشته باشد، چراکه هر دوره در تلاش بوده تا با ارتقا سطح شاخص های خود و مطالعه دقیق و تخصصی در انتخاب معیارها، رویکردی نوین را در راستای اهداف خود قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email